lördag, mars 24, 2007

Seeeg dag + lista

Oj oj oj.

Blev ngn timme för lite sömn igår. "det blev sent" som det heter...
Jaja jobbet klarades av idag iaf och det är ju huvudsaken. Om än med vissa besvär att hålla ögonen öppna. Tungt

Tror det är dags för en lista.

Nu blir det tv-serier. De som för tillfället är bäst.

1. Heroes. Sjukt bra.
2. Lost. Har ryckt upp sig efter en tids stiltje.
3. Scrubs. Samma som ovan.
4. Studio 60 on the Sunset strip. Hamnar på 4 plats tack vare att det verkar som att de bestämt sig för att lägga ner serien mitt i!!!!
5. Simpson. No comment.
6. Desperate housewives. Ja jag ser den...ibland.

Sen följer jag nog inte flera...nä tror inte det.

Aah imorgon slutar jag iaf kl 16. Tack vare sommartiden börjar jag dock okristligt tidigt. Suck.

Det varma vädret som skulle komma nu i helgen verkar bli lite antiklimax. Visst solen skiner men det blåser ju som attan. Fick ha tjock tröja och jacka på mig ute idag och det ska ju inte behövas.

Massa film på tv idag men jag orkar nog inte hålla mig vaken. Eller jo det skulle jag lätt kunna men då skulle jag inte kunna göra det imorgon på jobb och det skulleva mindre bra.

Ystad lyckades vinna mot RIK idag, det var starkt. Trelleborg var nära mot Sävehof men loosa i förlängning. Jobbigt. LUGI förlorade planenligt mot Skövde. Ingen överraskning.

MFF vann mot Lyn idag. Kunde ju av förklarliga skäl inte se matchen. Yksel gjorde segermålet(2-1) i 90e på hörna direkt i mål.
Jaja man ska ju inte klaga på segren men MFF ska alltid krossa alla andra. Speciellt med en så fin trupp som Di Blåe har nu. Ok , andas nu Herr Silverräv. Det är först i oktober guldet ska bärgas. Måtte gudarna vara nådiga i år!

Forza Malmö, heja Di blåe!

2 kommentarer:

Pauline sa...

Heroes kan vara den bästa serie jag sett på länge. Knarkade den rätt rejält ett tag... Fast så är jag ju teveserienörd också... =)

Vulpes Argentum sa...

Skönt att se att du oxå gillar den. Men vilket uttryck...knarkat den?
Skulle det innebära ngt dåligt? ;)