fredag, mars 23, 2007

Att döpa blogg-inlägg är inte lätt

Jag gillar listor. Både att läsa och kanske oxå att göra.

Dagens lista listar saker jag verkligen inte gillar just nu.

1. Ägg som spricker när man kokar de
2. Försäkringskassan
3. Banker
4. Drinken Manhattan
5. Att vakna för tidigt när man har sovmorgon


Imorse vaknade jag först 4 sen 8 och kunde knappt somna om. Som efter ett ingripande av Gud själv somnade jag dock om men väcktes av en stressad man från jobbet som frågade om jag ville jobba helgen. Can I say no? Jag älskar ju pengar så vad göra. Ja jag offrar den finaste helgen på länge och allt, nästan, eventuellt hemma-mys för några daler. Men det får det vara värt.

Frukost. Kokta ägg såklart och en bit skinka.

A tope

1 kommentar:

Name: Gabrielle sa...

HEEEJ! Känns tryggt att veta att det nu finns fräscha uppdateringar från Lund (tills den där hemliga resan påbörjas) på nätet. Fortsätt så.

Massa kramar!