torsdag, mars 29, 2007

Myt

Oj oj oj.

Så sjuk jag är. Stackars mig. MIn motståndskraft var tydligen skit. Så kan det vara.

Igår va familjen här och några kompisar var här. Snällt av dem. Jag var inte i högform.
Fick en massa fina presenter oxå. Greit!

Tyvärr är jag då fortf sjuk. tillfrisknandet går ju men inte så fort som jag hoppats på. Har ca 5-6 olika preparat i mig samtidigt. Undrar om de hjälper? HUr fan skulle det va om jag inte tryckte i mig dem?
Det värsta är helt klart halsen. Fruktansvärt ont och den torkar ut hela tiden så om man inte sväljer torkar den ut och det gör skitont nästa gång man sväljer. Å andra sidan gör det ont ändå för den är så svullen. Skit.

Tur då att dte finns snälla mänskor som gärna tar hand om en trots att man är ett febersvettigt äckel med rödsprängda ögon och snuvig näsa.

Fan orkar inte ens skriva mer...Ska eg på stooooor fest p lördag men det verkar tveksamt nu. Fan. Måste fokusera på tillfrisknande. 1 dag kvar. ser tufft ut. Attans.


Kryavpå mig

1 kommentar:

Pauline sa...

krya på dig! :)