lördag, mars 21, 2009

Entre fraudeurs

Entré har öppnat i Malmö ch jag var där igår först och gymmade med lille Pavlik och sedan blev det spinning med Betsy. Det var ganska mycket pack på gymmet men förhoppningsvis var det bara sådana som provtränade och inte kommer vara där sedan. Hmm segregation i min hjärna...

Idag har jag handlat frukt o grönt plus 1 kg nötfärs hos en trevlig kött-man i hans affär. Han frågade hur mkt jag ville ha sedan malde han ner kött framför ögonen på mig och informerade att det kostade 49 kr/kg. Ett jekla fyndpris mannen. Där ska jag handla igen. Dock. Inget fläskkött i den affären. Det får man ta.

Imorrn blir det Uddevalla. Jag ska ladda med rått kött o taggtråd. Om någon Kroppskulturare läser detta eller någon som känner någon som läser detta eller som överhuvudtaget är bekant med någon i Kropps; VARNA! Imorrn är jag terminator och har inga som helst skrupler för att göra vad som krävs för att vinna! Tänk på det små gossar i Kropps. Har ni aldrig brutit ben förr så förbered er noga för efter matchen är det faktum!

Inga kommentarer: