måndag, april 02, 2007

Bitter




Bild 1 är Per, Gus o jag

Bild 2 föreställer Annika, jag o syrran



Mitt förra inlägg såg lite bittert ut såhär i efterhand.

Vem bryr sig? Det är en blog. Har ju diskuterats litegrann hur mkt man får bryta lagen på en blog. Inte alls kan man ju tro. Det är väl säkert rätt. YGL och TF tillämåas väl som vanligt. Jag är osäker.

Så lite man vet fast jag är färdigutbildad jurist. Eller färdigutbildad...ni förstår.

Kommer jag bli frisk? Man undrar ju. Gjorde ett tappert försök att festa lite i helgen men det fick avbrytas. Inte helt fel det heller. Ett angenämt avbrott.

Trots sjukdomen, som man kunde tro skulle knäckt även den bäste, är inte livet helt fel för tillfället(understatement).

Sherlock Holmes på kanal9 nu. En stor favorit.

Privatdetektiv med udda vanor. Även vad gällde berusningsmedel och annan förströelse. Något av en antihjälte faktiskt. Men ändå.

Elementärt min käre Watson.

Visst är det väl så?

1 kommentar:

Name: Gabrielle sa...

Fortfarande sjuk?

Kommer du ihåg att du och Kroon gav mig en liten mjukiselefant innan jag åkte till Indien? Denna lilla sötnos delar min säng och skänker trygghet även här långt borta i Dhaka... Så stort tack :) Hoppas, hoppas att du mår bättre. När ska du ut och resa?

Massa kramar
/Gabrielle