fredag, april 06, 2007

Thats Aaaaaamore

Jag har flickvän!

Jag e superduperglad. MKt konstigt. Allt har gått så fort. Men gladast på jorden är jag!!!

Jobbat idag. Skönt med storhelgstillägg. Jobb imorrn oxå.

Brukar man kröka på påsken? Jag är inte alls sugen. Vill hellre mysa med flickan.
Mmmmmmmmmm jaaa en mycket bättre idé.

Vatt ganska lugnt på jobbet idag men inte så mycket att göra på helgen bara. Blir lite dött. men jag klagar inte.

Nu e pizzan slut. Vilket sätt att fira långfredagen va?
Som jag inte bryr mig.

Undrar hur den sista Harry Potter boken kommer va. Jag vägrar tro att Dumbledore verkligen är död. Men man vet fan inte.

Jag vill till barnens lilla zoo på Skånes djurpark med min ängel.
Klappa lite smådjur å så. Ska grilla på söndag tror jag. Ska bli mysigt. Synd att det är lite kallt. Får gå ändå.

Nu ska jag fredagsduscha och tvätta bort jobb-svetten.

Fresch

Puss Sarah!

Inga kommentarer: