onsdag, april 18, 2007

Askungen

Hon får jobba, hon får.....

Visst visst jag har iaf ett jobb men ändå. Nu vill jag ha ett annat jobb juuuuu. Ett som passar bättre med andras tider och så. Just nu jobbar jag lite udda tider och det är inte alltid så festligt...

Var o kolla MFF slå GAYS i måndags. Det var trevligt men VI spelade inte så bra. Inte så att segern var orättvis men ändå. Man hade väntat sig mer. Som tur var hade jag bra sällskap av flickan min och gurkakniven.

Har pressat på ganska bra i helgen. I solen då. Har tom fått färg. en hel del faktiskt. Se nästan lite brun ut. Har bra anlag I guess.
Det roligaste med den här årstiden är att , som fre-mån när det var upp mot 25 grader, folk envisas med att klä sig efter almanackan.
Såg mänskor i dunjacka och div tjocka vinterpälsar. Vilka jävla idioter!!!
Jag skrattade gott i mina shorts å linne. Som f.ö var lite för varmt det oxå.
Synd att det ska bli "kallt"(normalt) igen då.

Jag missade deadlinen för att söka kurser till hösten...fast...alltså jag hade ju aldrig orkat läsa ändå. Jag är riktigt sugen på att skaffa mig ett "riktigt" jobb och get on with my life. Har iiiiingen motivation att plugga längre. Speciellt inte när man tillryggalagt en sån sträcka som man har bakom sig. Är det bara jag som tycker att det är en enorm bedrift att ta sig igenom sin 180p utb på utsatt tid och aldrig ha missat en tenta?
Är det vardagsmat?
Varför är jag inte headhuntad än?

Frågorna hopar sig

Tun in next week
Same time
Same blog

Puss SaraH

Inga kommentarer: