onsdag, april 11, 2007

Måndag igen

Så känns det i alla fall.

Fast det är onsdag. Konstigt.
Om drygt en månad åker jag. Lite att fixa innan dess. Ganska mycket faktiskt. eller inte. Det beror på hur man ser det. Jag är dock helt paralyserad så inte mycket händer.

Igår ringde ngn lam administratör från Jurre och sa att han inte kunde regga mitt exjobb förrän han hade en engelsk titel på det. Jag har redan skrivit en engelsk titel i mitt abstract men jag fick lägga band på den spydiga kommentar jag tänkte skriva till honom(som han så väl förtjänade eftersom han uppenbarligen inte läst abstract och där funnit den engelska titeln eftersom enligt instruktionerna den ska placeras där) och mailade snällt iväg min engelska titel IGEN.

Skönt oxå att en juridisk fakultet kör så mkt fulingar som de gör. Det här med engelsk titel står inte i kursbeskrivningen för examensarbete. Ändå får man foga sig, man vill ju helst att det ska bli godkänt. En petitess men ändå ett exempel på hur systemet kan missbrukas utan konsekvens bara för att studenterna befinner sig i beroendeställning till sin fakultet. SVIN!
Mig lurar ni inte. Jag vet vad ni sysslar med!!!

Kaaaanske är jag överkonspiratoriskt lagd?
Jag har mina skäl. Jag vet att de är efter mig ;)

Ingen som vill hyra lägenhet?
Kanske köpa en biljett till Rolling Stones i Gbg 3/8 i år?

Bara säg till isf!!!

Inga kommentarer: