måndag, maj 31, 2010

Måndag

Helt oförklarligt började måndagen, ja inte direkt men när jag kom fram till jobbet, med näsblod. Har iofs varit förkyld ett tag och snutit näsan ett rejält antal gånger men ändå. Fick torka lite och stoppade en papperstuss i näsborren. funkade bra och jag aktade mig noga för att sticka ner den i kaffet när jag drack min morgonkopp.

Det hjälpte ju föga. Pappret blev blött. Fresh. Jaja orka gå och ta ny kaffekopp.

Idag blir det träningsfritt. Besvärligt men det får gå. Såg handboll igår också. EM-kval för damerna och Champions league final för herrarna. Damerna vann ganska komfortabelt över Tjeckien och säkrade EM-slutspelsplats och Kiel stod för en makalös upphämtning och vändning mot Barca. Oerhört spännande.

Overhead squat och 1000 m rodd igår. Femmor på 50 kg var tungt på OHS. Lite att jobba med där. Hyfsad rodd tid men den kan oxå bli bättre, 3:15,4.


Här med 40 kg.

Inga kommentarer: