onsdag, juni 03, 2009

Onsdagssol

Konstigt men skönt.

Solen håller i sig men det är ändå betydligt kallare idag än igår. Friska vindar drar över Malmö. I morgon är det personaldag med andra halvan av dagen HELT HEMLIG. De flesta tycker att det är irriterande. jag vet inte vilket läger jag tillhör. Det beror på vad man ska göra. Den enda informationen är att det är frivilligt att ta med sig frottehandduk. Säger inte så mycket.

Man ska också kunna ha vanliga kläder och skor på sig, vilket innebär att det inte kommer vara någon fysisk aktivitet. Ja det ska bli intressant. Spännande vete fan men intressant.

Igår sprang jag en runda och la in en dos hopp i trappor vid frihamnsviadukten (byggår 1969). Tur ingen såg mig det kan nog ha sett roligt ut.

2 kommentarer:

SiS sa...

Yoga eller nåt med tanke på handduken... Men vanliga skor, njaaa. Det är väl kul med hemlis?

Jag hade velat se dig springa upp i och ner i trappor. Hade jag inte sett att det var just du hade jag tänkt "Åååååh, vilken överambitiös j-l...."

Bettan sa...

Vi hade en ikeakonferens som blev överaskad med kanotpaddling och femkamp. Om någon hade överaskat mig med en kanot hade jag gått hem.