fredag, juni 05, 2009

Femkamp

På laserdome i Malmö. Inklusive prickskytte med paintballgevär, boxningsmatch med jättehandskar, gladiatorkamp med såna jättetops och missionimpossible smidighet genom et mörkt rum fullt med laserstrålar kors och tvärs genom rummet.

Det var vår dag. Det var trevligt och bra. Jag fick yvärr hoppa middagen den hä gången för at åka på handbollsträning. Så är det när man är en tjockis och sommarn närmar sig.

Idag har jag sett två MFFare vinna Sveriges u21 match mot Polen i genrepet inför EM. Labbes mål var faktiskt väldigt fint osså vann ju Gknife sina 800 spänn. Grattis.

Efter det skulle vi lite käckt dyka upp på en restaurang i Malmö vid pass 20.30 tiden en fredag och bara ta något att äta. Yeah right.

Alla går ut, alltid. Det är alltid fullt överallt. Jävla skit. Forza piratpartiet i alla fall.

Vi hamnade till slut på Carib Creol och eftersom vi var oannonserade blev väntan för lång för et super topp betyg men det var ganska bra mat och goda drinkar. Personalen var dessutom mycket trevlig och välkomnande. Jag kommer återvända trots väntetiden.

Imorgon löpning och golf!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vill också prova Carib Kreol. Hört det ska vara najs.

Ska du inte avslöja vad den hemliga aktiviteten var? Jag gissade på bastu.

Vulpes Argentum sa...

Jag skrev ju det överst i inlägget. Duh!