söndag, juni 14, 2009

Coming to an end

I fredags softa man med lite aw på mrs Brown medan det regnade ute. Ganska mysigt och höll det på respektabla tre öl. Efter det åts det middag hemma hos syrran och dracks vin o grejjer. Natten avrundades i "rummet" och sedan spelade vi nio hål på lördagen. Skulle gått 18 men regnet var fruktansvärt.

Hade ändå kollat vädret på dmi.dk innan men tydligen är mellanskåne inte riktigt samma som Malmö/Köpenhamn rent vädermässigt. Sen var det släktträff med grillad mat och oströra. Jäkla fin mat så man åt tills det lukta rök ur porerna.

Problemet var att det krockade med svärmors årliga sommarfest så dte var bara för oss att packa in oss i bilen och fara till nästa fest. Även den var trevlig men jag var ju mätt så jag höll mig till vin och en liten smakbit av desserten.

Idag skulle vi ha spelat golf igen men jag har blivit fruktansvärt förkyld och hostar som en riktigt sjuk man. En aning feber oxå. Jag hatar det här. Alltid när man är på g med träningen så ska ngt sabbas.

Måste hinna träna bra innan midsommar. Fotbolls EM och confed cup i veckorna. Fint det!

Idag spontanköptes oxå en hatt. Glorious!

Inga kommentarer: