måndag, januari 11, 2010

This just in

Ny vecka. Medför det något gott? Nej, knappast. Nyårslöftena hålls än så länge och efter att mer eller mindre ha varit den enda som jobbat alla mellandagar är nu resten av latfolket tillbaka också. Ingen större skillnad för mig eftersom jag inte har haft någon att prata med innan så orkar jag inte prata med dem nu. Status quo således.

igår lades seger i rad nummer åtta till handlingarna. Det satt långt inne men vi får hoppas det berodde på ringrostighet efter juluppehållet. Nästan en månad sedan vi spelade match senast. Nästa helg bör vi vinna med ca 20 mål. Sedan väntar idel tuffa matcher resten av säsongen. Blir spännande. Nästa tisdag börjar oxå handbolls-em för Sveriges del. Inleder mot Slovenien i en riktigt tuff grupp.

Spelade lite poker i lördags och det gick ganska bra. Spelade lite monopol i fredags och det gick oxå bra. Trots att de medtävlande hade väldigt lustigt åt det få antal gator jag innehade så lyckades de hamna där påfallande ofta. Så ofta att det till slut bara var jag kvar. I am the master!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis!

Och tack för inbjudan, jag kommer glad! (Med förbehåll för ev. utlandsresa, som förhoppningsvis inte ska krocka)

Unknown sa...

Men jag förstod inte riktigt hur det där med värdelös rea gick ihop med att du lyckats fynda?