tisdag, januari 05, 2010

2010

Oj det var länge sedan jag uppdaterade ser jag nu. Så kan det vara, nytt år och allt.

Nyår firade vi hemma med bekanta. Middag, alkohol och lek och stoj klarades av. Det bästa kom nog fan efteråt ändå. Tre dagars ledighet och uppvilande. fint det. Har avverkat de första två säsongerna av Mad men som är en väldigt trevlig dramaserie som utspelar sig i sextiotalets USA. Mycket fina kostymer och folk röker och dricker HELA tiden. Märkligt.

Nu är det ju jobb igen och det är riktigt tråkigt. Som tur är inleds året med en uppstyckad vecka eftersom det är trettondagen på onsdag. Trettondagen känns heeeeeeelt meningslös men jag är glad att man är ledig i alla fall.

Handbollen sätter igång igen på söndag med match mot ett av bottenlagen. De är dock bättre än vad tabellen utvisar så det kan bli tufft. Det är ju ganska mycket nu det avgörs om man kommer vara med i toppstriden under våren eler få kämpa mot nedflyttning. Spännande.

Ny diet prövas också. Det om något är riktigt spännande på ett intressant sätt. Få se hur länge jag orkar det. hade tänkt mig en månad till att börja med. Svårt socialt men det får man ta.

Ut och träna med er nu fetknoppar!

1 kommentar:

SiS sa...

HUR kan du säga att Trettondagen är helt meningslös???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Sitt hemma och knapra din jävla selleri då!!!!