måndag, augusti 03, 2009

Post-op

Jag har opererat min axel. I onsdags tog jag tåget oooooookristligt tidigt till sjukhuset för att råda bot på min AC-led. Den har gått sönder och nu var det dags att fixa till den. Doktorn och i princip alla annan personal har någon förkärlek till lokalbedövning och förespråkade detta. Jag har inte tidigare blivit opererad under lokalbedövning och var inte överdrivet sugen nu heller. Doktorn menade att jag kommer vara nästan helt borta men jag stod på mig och tog narkos. Jag vill bara inte vara vaken när de sågar i mig o såna fina grejjer.

Operationen ska ha gått bra och nu väntar månader av superrolig rehabträning. Cant hardly wait. Såhär fin var jag efter operationen.

Såhär fint var mitt förband två dagar efter operationen när jag tyckte det var dags att byta. Doktorn förmanade mig att inte byta förrän om två veckor när stygnen skall tas. Fat chance.

Och såhär fin klubba får man av sin underbara flickvän när man har genomlidit operation.

2 kommentarer:

SiS sa...

Var mysigt att ses tidigare idag!
Kram

Unknown sa...

Äntligen en riktigt köttig bild!