onsdag, maj 27, 2009

Onsdag

Idag var tredje raka dagen av träning o det e jag ganska nöjd med även om det inte är något utver det normala egentligen. Det svåra börjar till helgen.

Imorgon är det organiserad försäsongsträning och på fredag får jag köra ett pass på egen hand innan ze germans arrive.

Kanske blir något pass i helgen, annars brukar helgerna vara det svåra. Sambon kör hälsomånad. Jag kör hälsosam i den utsträckning det går. Mycket svårt och en fysiologisk utmaning att gå ner i vikt samtidigt som man bygger muskler. Jag kan. Killar kan.

Idag är det CL final. Det är fina grejjer. Sportanalfabeter göre sig icke besvär o kommentarer som " vad är det för mening att 22 vuxna karlar springer runt o sparkar på den runda saken" är totalt meningslösa och bara sååååååå ute. Ingen bryr sig om en gnällröv. Fortsätt med din jävla stickning eller gå på vernissage med någon svårmodig Azserbadjansk impressionist, men böla för fan inte på mitt intresse.

Stort tack!

Inga kommentarer: