tisdag, april 28, 2009

Inspire

Känns mycket oinspirerat nu. Allt alltså. Eller nästan men jobb iaf och så. Skönt att det blir semester starting onsdagkväll när jag flyger till London. Trevligt. Skall hälsa på kompis, shoppa på gigantisk outlet, mingla på Newmarket derby som är någon galopptävling och säkert väldigt brittiskt.

Självklart ska jag försöka hinna med lite pubbesök o annat snask o skoj men nu när jag räknar på det så kommer dte nog trots allt bli ganska späckat. Och jag som funderade på hur jag skulle få tiden att gå.

Maj överlag bjuder på fler långhelger. Det är inte tråkigt alls. Tvärtom skulle man kunna säga. Det enda negativa jag kan komma på med London är att Beach 09 kommer få sig en törn. Fan va jobbigt det är!

2 kommentarer:

SiS sa...

Jag hade gärna offrat några magrutor för ett Londonbesök! Om Jag hade haft några då alltså...
Har ju aldrig varit i London!!!
Ha en skön semester! Kram

Vulpes Argentum sa...

Aldrig? Det är någon gång för lite...