torsdag, februari 12, 2009

Maaaat

Idag har jag ätit gröt och en brödskiva till frukost.

Till lunch åt jag baconlindad kycklingfile och ris med paprikasås. Salladsbordet var enastående bra idag och bestod bl.a. av en sallad på vitkål och rödkål med en smaskig vinagraitte, en makaron-pastasallad med kapris av "fransk" karaktär och sen en standard grönsallad med tomater och isbergssallad.

jag har nyss druckit en c-vitaminbrus oxå. Nyttigt som tusan.

Imorrn ska det firas alla hjärtans dag. Egentligen är det ju på lördag men då krockar firandet med Måns så det får firas idag istället. Personligen är jag ingen anhängare av alla hjärtans dag men vissa förväntar sig att det ska firas och då får det firas.

Idag handbollsträning. Basta.

2 kommentarer:

Bettan sa...

Själv tror jag inte på sådant kommersiellt trams!

SiS sa...

Ååååååh så romantiskt!