torsdag, april 22, 2010

Fran

Idag tänkte jag inte träna eftersom det blev sjätte raka dagen av crossfit så jag gick dit i alla fall och kollade vilken work out det var. Det visade sig vara en av the girls nämligen Fran som tydligen är den mest kända av dem. Det var jag ju helt klart tvungen att göra!

Provade först med lyftarhandskar men greppet var uselt redan efter 2-3 pullups och jag insåg snabbt att det skulle hämma mig för mycket. Sprang och tejpade istället och det fungerade bättre. Tills det kom magnesium under tejpen och på andra settet började tejpen halka ner mot fingrarna och korva ihop sig. Jaja skitsamma det är bara att köra. Lite mycket hängande på knäna och en 3-4 pullups som inte var helt strikta men en tid på 6:35 är en bra benchmark för framtiden.

Världsrekordet eller nåt ser ut såhär och är inte ens lönt att fundera på.
http://www.youtube.com/watch?v=xJ27XzR3HJc

Inga kommentarer: