onsdag, mars 03, 2010

Trötthetens vårtecken

Fint nu när solen skiner ute. Det är för övrigt det mest använda samtalsämnet just nu alla kategorier skulle jag tro. Dålig fantasi men det är ju något vi inte kan påverka så mycket så jag antar att det är någorlunda viktigt. lättare att cykla fram och tillbaka till jobbet blir det ju i alla fall.

Snart dags att gissa allsvenska utgången. I fjol kom jag sexa. Det är jag mycket nöjd med faktiskt och i år överväger jag att tippa med hjärnan och inte med hjärtat. Alltså, inte sätta ett MFF utan stjärnor och med en halv trupp skadad, i topp. Kamratgårdens IF tar det nog i år och det äcklar mig att ens tänka tanken. Denna hemska stad med sitt vedervärdiga folk och fina humor. När då? säger jag! Det kan vara ganska trevligt att spankulera runt där och fisk har de ju men allt annat... nej tack. Varför har inte Sverige ett Berlin eller London?

1 kommentar:

SiS sa...

"When a man is tired...."osv.
Förresten, härligt med lite sol nu va??? Kram