torsdag, mars 25, 2010

Psyknytt

Idag vaknade jag fr andra dagen i rad ett par timmar innan klockan ringde och fann ingen annan förklaring på det än att jag förmodligen sovit klart. Jag tog jycken och gav mig ut för att leta upp Manks, vår vilda mink. Jag såg den inte imorse men väl igår på väg hem från jobbet. Tyvärr han jag inte fota igår heller och den e ganska snabb så jag undrar om det nånsin kommer bli en bild.

Enligt rapporter från igår blev det stryk med 10 mål borta mot Irsta och allsvenskan känns med ens ganska långt borta. Själv kunde jag inte vara med för jag skadade knät i sista omgången.

Igår var det Angie på gymmet men eftersom den innefattar hopprep så fick jag hoppa över och köra pushpress där det var double-unders och situps som vanligt. Det var ju klart jobbigt men går inte att jämföra i tid tyvärr. Efter det var det rodd 500 m som tog 1,27 för mig. Jobbigt som faaan.

Nu fyller jag snart år. Jag ska ha tårtkalas på lördag och det kommer bli intressant. Vi har en trevlig lägenhet som är väl anpassad för två och till och med tre, djur oräknade. Jag misstänker att vi blir ca 40 på lördag. Spännande!

Inga kommentarer: