torsdag, februari 11, 2010

Kurs

Jag har varit iväg på kurs i dagarna tre. Kurs är intressant. Man åker iväg till förslagsvis en konferensanläggning i utkanten av huvudstaden där man kursar, fikar, sover och äter i ett par dagar. Den här kursen var intressant och eventuellt också ganska lärorik. Trevligt.

Man sitter dock ganska mycket och alla som jobbar där måste vara feeders för det är mycket kaffe och kaka o såna goa grejjer. Jag hoppade dock över kakorna och tog lite frukt. Duktigt tycker jag. Tråkigt sa Bull.

Där uppe var iaf lika mycket snö och lika kallt som här. Dagarna är längre här nere. På vägen hem fick vi info om att vårt plan hade fått punktering i Malmö och vi blev ca 3 h försenade. Det var inte roligt. Jag har haft roligare. Jag kan komma på flera saker som är roligare. Städa strumplådan är till exempel roligare. Peta näsan är jättemycket roligare.

Inga kommentarer: