måndag, november 23, 2009

Leda

Jag orkar inte skriva något speciellt nu. Mitt bästa tips är nog att äta mat. Tröstmat. En måndag i november kan bara inte vara inspirerande och om man nu har gått nått jävla seminarium eller kurs och tror att det finns något positivt med en regnig måndag i november så har man fel både om måndagen i fråga och i sitt huvud. Man står antagligen rätt så först i ledet över potentiella självmordskandidater oxå. Så det så.

I fredags bar det av till en hemsk stad på västkusten. Jag tar icke dess namn i min mun. Staden i sig själv är helt ok men mänskorna, hu, jag ryser vid tanken. Iaf fredagen innehöll bilresa och hotellrumssnask. Lördag letade vi upp en lampa vi ville köpa och det gick vägen, strosade runt lite i staden och kollade in NK och feskekjörka bl.a. På aftonen var det västkustinspirerat julbord på Hamnkrogen på Liseberg. Det var fantamig ett hejdundrans julbord det. Där va en jäkla massa och jag tog det sakta och fint och smakade allt jag ville men fy vad mätt jag blev. Fantastiskt fint julbord och inte slafsigt utan fint o rent. Hotellfrukost i 2 dagar blev det också.

Söndag hann jag med ett gympass som tur var annars hade det varit total katastrof. Nu blev det bara en liten katastrof. Ny vecka dock.

Inga kommentarer: