fredag, januari 23, 2009

Myyyysfredag

Jag skulle gå hem någon minut tidigt idag för att hinna hämta mina byxor på kemtvätt. Det hann jag.

Sen var planen att springa inom Stadium och byta ett par ksor som jag köpte förra lördagen dvs 6 dagar sen, för att de spruckit i sömmen. Därefter gym, hem och tvätta och iväg och handla sill.

På stadium blev jag först hänvisad till en annan avdelning. Dör blev jag hänvisad till ngn annan person. De höll ju såklart med om att de inte skulle gå sönder eftr sex dagar och fråga om jag ville ha pengarna tillbaka? Nej. jag hade ju köpt skrna och ville ha skorna så va vänlig o ge mig ett par likadana men hela tack.

Det gick ju självklart inte.

De hade inte storleken. Ny modell bla bla bla. Kan ni inte ta hit från ngn annan butik? Nej finns inte i Skåne. Annan person o plötsligt fanns det på Triangel(e)n. Men jag va tvungen att få tillbaka pengarna och sen gå till Triangel(e)n och köpa de där igen. Nej tack det var jag inte intresserad av. Jag har gått vad jag ska för de trasiga skorna. Frågade efter personalchef men fick ingen hjälp, samma svar. Det var det sämsta jävla reklamationsärende jag varit med om.

Inte nog med att idioterna säljer mig dåliga skor, sen ska jag behöva knalla omkring som en jävla tönt gm Malmö för att få mina skor.

När jag sen kommer hem och ska ta min bil för att shoppa lite, nu kraftigt försenad och förbannad, så har ngn haft vänligheten att sätta en lapp på min bil...



Att man orkar...

1 kommentar:

SiS sa...

Ska man skratta eller gråta?
Hopppas kvällen blev mysigare än dagen...