lördag, mars 22, 2008

Easter

Österut skall vi vandra, allt enligt engelska språket.

Igår dog Jesus för ett par tusen år sen. Jaha.

Idag ska jag äta påskmat och mycket snart är det premiär i Allsvenskan. Malmö? Ja förhoppningsvis o troligtvis bättre än nia. Kanske topp 4 med lite tur. Nyförvärv behövs, framförallt anfallare, central mittfält, högerytter och mitback. I den ordningen.

Jag ogillar snåla chefer. Jag ogillar nazism.

Ville bara ha det sagt.

Inte orkat se någon film på sistone. Finns inga jag vill se riktigt. Sett det mesta nytt som jag bedömer som sevärt.

Har ju iofs fått min nya dator, MacBook. Olagligen köpt och insmugglad från USA och givetvis betald i dollar. EN ganska bra kurs just u att handla grejjer från Amerikat.

Någon som har tips på bra saker man kan handla från US?

Inga kommentarer: