torsdag, mars 27, 2008

b-day

Idag är dagen B.

Eller F.

Jag fyller iaf år idag, Grattis mig. tack vare ansiktsboken har jag fått ganska många gratulationer. Det är ändå inte riktigt samma sak att fylla år nuförtiden.

Helst hoppas jag alla på jobbet har glömt det eller inte ens vet om det så man slipper allt trams.

Jag såg om Pusher i helgen. Kim Bodnia är sjukt bra, han måste vara hårdast i Europa.

Såg även Jumper och Gone baby gone.
Jumper var en tvåa. Har sällan sett en sämre skådespelarinsats än Rachel Bilsons, kanske hade hon taskigt manus vem vet. Idén är lite rolig men Sam Jackson har efter Pulp Fiction inte gjort en enda bra roll.

Gone baby gone, based on a novel. Tja den va väl ok men inte superduper. Jag gillar Casey Affleck mer än brorsan iaf o han har gjort en del bra roller faktiskt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tjena bäste Nicke! Grattis i efterskott, inte visste jag att det var födelsedagskalas - syrran trodde (och tror nog fortfarande, i den stund hon står utanför din dörr om någon timme) att det var en något sen inflyttningsfest. Men den fadäsen tänker jag inte rädda henne från, he he... Det må låta som en ynklighet och det är det väl också, men jag blir tvungen att stanna hemma ikväll och plugga. Jag ligger duktigt back i plugget och förbrukade den enda festkväll jag berättigat mig själv till igår. Fast det känns lite surt och hade gärna hedrat dig ikväll... Jag sitter faktiskt i detta nu och velar. Kanske tar jag på mig ytterkläder, tar bussen till syrran och hennes posse och följer med hem till dig... Ja, hur det blir med den saken lär du ju märka. =) Grattis, hur som helst.

Unknown sa...

Vad gäller Kim Bodnia är vi överens. Man kan förresten se honom spela teater på den köpenhamnska scenen just nu.

Xana sa...

Grattis på dig, men nu var det ju ett tag sen du fyllde. Verkar som om du fått åldersnoja, SÅ gammal är du ju inte. /Xana