onsdag, november 07, 2007

The Kråkblogg continues

Bra avsnitt av dexter senast.

Släpar nu 2 avsnitt av heroes. När ska jag hinna se? Skall jag behöva slppa mina tv-serier? Hoppas inte det.

Mitt uppe i flytt oxå. beställde bredband idag. Snordyrt.
På tal om snor. Fick ut en ny stor kråka idag. Lutade mig från tangentbordet. Mycket listigt. Den satt hårt men skam den som ger sig. Nu andas jag fritt!

Tv utbudet i nya lyan är miserabelt. 1,2 och 4.

Vad göra?

Ingen comhem i huset heller. Med felia måste man ha telefon, det vägrar jag. Bredbandsbolaget e något liknande.

Återstår gör boxer tror jag. Måste dock ha 2 boxar o tvillingkort vad det verkar, kommer ju ha 2 tv:sar.

What to do ?

Pls help!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du borde slå dig fri från TV-begäret. Mina enda TV-laster är Aktuellts nio-sändning (men bara med Jarl Alfredius som nyhetsankare) och tyska ZDF (som jag somnar till, i tron att jag tar kvällskurser i tysk hörförståelse).

Fast jag kan inte hävda att jag upplevt något lyft sen jag la ner TV:n för några år sen. Tiden slukas bara av nåt annat.

Vart flyttar du? Hur går jobbet?

Keep up the booger-blog!

Vulpes Argentum sa...

Jag säger som Nietzche:

"Den enda absoluta sanningen, är den som presenteras genom televisionen. Och gud såg att det var gott"