torsdag, maj 03, 2007

By request

Skönt att MFF krossade gnaget. Såg matchen med min älskling och en hel del andra.
Riktigt bra tryck och en underbar uppvisning från våra pågar. Inte nog med det, jag gissade på att det skulle va ca 15800 på matchen och det visade sig att publikantalet var 15876. ganska bra ögonmått va?
Kan man använda det till ngt?

Jag borde söka jobb. Alltså riktigt jobb. Jag ligger väl i processen kan man säga men det går sakta. Fixat lite papper och så. Nu måste jag bara skriva ett catchy personligt brev så det framgår hur trevlig och bra jag är och vilken utmärkt medarbetare jag kommer bli/vara.
Hur gör man det?
Pratade me en snäll dam vid min instution och hon menar att man ska framhäva sig själv. Mkt osvenskt och inet direkt ngt jag är van vid. Lätt att det blir fel. Eller inte?

Jag snaskar på ett Mars-choklad. Har ätit lite after eight oxå. I brist på annat snask.

Ska snart åka. Borta i 2 månader. Har MYCKET svårt att glädjas för min resa. Vill inte gärna lämna min flickvän så många dagar. Saknaden kommer bli mycket mycket mycket stor. Hoppas verkligen de har gott om telefoner där. Svårt at veta hur civiliserat där är. Jag har ingen aning. Hoppas hoppas hoppas. Tror dock inte det blir problem. Dt finns nog telefoner överallt nästan. Som fungerar.

Tycker så mycket om dig!!!!

Både min systerdotter och farmor är hemma från sjukan. Bra är det.

Saknar dig älskling!!!!

Inga kommentarer: