måndag, september 14, 2009

Mikwofilm

I fredags chillade jag. Det behövs när man är sjuk. Jäkla skiiit.

Lördagen tillbringades med släkt och barn över en god middag. Trevligt värre tills jag skulle åka hem och det visade sig att tågen inte skulle gå. Som tuuur var hade Skånetrafiken varit snälla nog att ordna med ersättningsbuss. Den stannade i allsköns hålor längs vägen. Resan ehm tog drygt 1 h 20 min. Fint. Hunden höll sig lugn iaf. Någorlunda.

I söndags kollades stan in. Ganska trevligt. Hösten har kommit hit bara. Luften är hög och fin men kylig. Varma kläder behövs. halsduk fram. Ganska ok. Det tråkiga är att det fina vädret kommer troligtvis inte hålla i sig. Förr eller senare kommer det regn JAG VET DET .

Idag skall MFF till hufvudstaden och piska överklasslaget från djurparken. En enkel match som di blåe vinner med 1-3. Själv skall jag följa njutningen från tv-soffan.

Inga kommentarer: