onsdag, september 05, 2007

Slit å släp

Första 3 dagarna av jobbet avklarade. vilken pärs.

funderar på att ta semester. jo helt seriöst.
e det såhär det ska va?
vem har kommit på att det är en bra ide att jobba HELA dagarna 5 av 7 dagar i veckan???
helt jävla idiotiskt.

då hinner man ju aldrig reflektera över meningen med livet eller umgås med sina 200 hundra kompisar eller slät o vänner. patetiskt.
det är förvisso ett intressant, krävande å ganska roligt jobb but still. ett nödvändigt ont if u ask me.

smålands i lördags. klubbfixare va my man Cryo, ena halvan av Söllscher & Siech. tror det blir bra där på lördag oxå
både deras klubb discobedience och ...hmm den de har nu p lördag tror jag ...är iaf bra. de har fattat vilken musik som äger.
det har å andra sidan helsingkrona med sin Stil och malmö nation(ja faktiskt) på ngn av sina kvällar.
sunset brukar ha en timme ca med bra musik

sen har ju min kära nätbekantskap far away from smålandsstenar premiär för en spänannde klubb , refuge, på kristianstad på fredag
hoppas de lirar feta beats å svulstiga basrytmer. kanske. ska nog inte hoppas för mkt men fan det är ett bra initiativ

hoppas det går bra för dig Pauline!

nu ska det strykas skjorta å väljas kostym....kul

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Med anledning av dina funderingar redan innan du klev på jobbet: du lär ju inte bli långvarig hos Gustavii and partners när chefen hittat till din lilla oh så diskreta avstjälpningsplats på internet. =)

Grattis till kneget förresten, fick mail vidarebefordrat av far din! Kommer lätt att missbruka din jobbadress till påstått affärsmässiga mail!

Ses! / Kusin Olof från terroristtäta Nørrebro, Kbh

Pauline sa...

haha, tack för reklamen! :D du tittar väl in på krischan på lördag?

jobba låter jobbigt däremot, funderar på om man skulle göra som en vän till mig planerar - gå i skolan ungefär fram till pensionen.

hm.

Vulpes Argentum sa...

olof- jag sa ju att det kan bli problem.men jag förnekar all kännedom så ska det väl va lugnt. fresten kanske jag skulle ta o öppna jour på nörrebro för folk som blir anhållna...finns ju en del

pauline- vassego. tror det kan bli problem för mig på lördag...finns så mkt annat som drar ;) vad har du att locka med?

Pauline sa...

jag har att locka med: premiär! (hallå, liksom!!), skön housemusik. tema: fire & water vilket innebär bland annat eldsprutare (eller var det slukare? jag minns inte), förhoppningsvis en utebar och en massa andra spännande små överaskningar.

Vulpes Argentum sa...

ah nu blev det ju 25 års fest istället. inte så dumt det heller
hoppas det gick bra