torsdag, augusti 30, 2007

T minus 3 dagar...typ

Nu e det inte långt kvar.

till nya jobbet. får se får se. kan bli intressant.

Fick biljett till mff-tff idag. skånederby. mitt lag. ändå tror jag inte jag ska gå.
har eg inte velat sacka snuffe men nu har det fan gått för långt. förbannad e jag. det är soklart spelarnas fel. men jag e säker på att jag hade tagit ut laget bättre. å bara en sån enkel sak misslyckas han med. nä fy fan. gå din väg o kom aldrig tillbaka.

1-1 med mitt fotbollslag igår. en icke-välspelad kamp med en hel del kämpa och mindre kunnande. underbart.

imorgon är det lunds eget El clasico. FC Helsingkrona-Lokomotiv Lund. MISSA INTE DET! undrar hur mkt det hjäälper?
Vad har jag? typ 3 läsare,kanske färre.

Undrar hur många bloggar det finns som inte heller har några läsare? Som bara ligger o tar serverplats runt om i världen?
Undrar om många bloggar i kina? Så jobbigt med kinesiska websidor.

Lördag i Idrottshalllen i lund är oxå sevärt
topphandboll från kl 11 till 18.30.
för den som gillar det.

2 kommentarer:

Pauline sa...

ibland tänker jag på hur stort internet är egentligen. sen får jag lite ont i huvudet och slutar tänka på det. det blir lättast så, liksom.

Vulpes Argentum sa...

det är verkligen ritkigt stort...